Goblin Explosives Network

Tänään on 19 Kesä 2013 07:06

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 159 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Noloin kuolema
ViestiLähetetty: 21 Heinä 2010 21:00 
Uusi käyttäjä

muistin toisenkin,mutta tää ei sattunu mulle vaan yhelle random-tyypille:olin blood elf paladinilla gadgetzanissa ja näin draenei magen,laitoin piruuttani pvp:n päälle,se rupes kyttään kaukaa(piti auto-attackia),juoksin sen ohi mountilla,se huitas ja goblinit tappo sen siihen. ja kerran hearthstonella kun olin druidilla teleemässä crossroadsille barrenssissa,HS heitti mut tippuun tyhjyyteen,ja sitten jonkun minuutin päästä tipuin dustwallow marshiin.oli pvp realm,ja mun charru oli joku n.15 levunen.sieltä oli just tulossa n-elf tappaan mut kun tein teleport to moongladen(pakko johkin oli päästä),tipuin taas mutta tällä kertaa barrenssiin,ja kaiken jälkeen mun kamojen durability oli menny 1:een

Profiili  

ViestiLähetetty: 21 Heinä 2010 21:56 
Gladiator

lennu kirjoitti:
ja kerran hearthstonella kun olin druidilla teleemässä crossroadsille barrenssissa,HS heitti mut tippuun tyhjyyteen,ja sitten jonkun minuutin päästä tipuin dustwallow marshiin.

aiheeseen mitenkään liittymättä tuli tosta mieleen että siinä patchissa missä tuli wotlk talentit yms. pysty atlastlootin vanhentuneella versiolla teleporttailemaan ympäri azerothia. En tajua miten se tapahtui mutta hauskaa oli.

________________________________________________________________________________________________________________________________________
Mage
Priest
Rogue
Warrior

Profiili  

ViestiLähetetty: 01 Maalis 2012 11:08 
Käyttäjä

Se kun nään lvl 83 Hyjalissa vuoristossa ja aattelen et se on easy tappo. Hyökkäsin... Sit fear ja Mind control Vuorelta alas. ...Kuolin

Profiili  

ViestiLähetetty: 01 Maalis 2012 15:16 
Käyttäjä

Ulduar julkaisupäivänä siinä dragon pomossa sen tankki pomon jälkeen porteista vasemalla,ei saa nyt nimiä päähän :P.Lähdettiin pullamaan ja itse tankkasin.Tuli niitä dwarfeja ja kun chargesin läpi lattian/maan ja kuolema.Itsestä se oli noloo :P.Tai tippua grim batolissa sillalta alas.

Profiili  

ViestiLähetetty: 01 Maalis 2012 18:18 
Käyttäjä

Hyjalil joku 82 human priest niin hyppäsin kimppuun aattelin että tonhan puottaa paril iskul.. kuinkas kävikään.. Fear -> Mind control -> kukkulalta alas, jäi vähän hp.. juoksen takas sen kimppuun, sain sen just ja just alas mutta levisin sen dottiin...

________________________________________________________________________________________________________________________________________
Kuva

Profiili  

ViestiLähetetty: 01 Maalis 2012 18:58 
Käyttäjä

2.1k rated areenat, :trollmale: :mage: (Frost), kuolen frost maagina arms warrulle. Kummallakin CDt burnattuna (Trinketit molemmilla löytyi). Elämäni kohokohtia, tai sitten ei ;(

Profiili  

ViestiLähetetty: 01 Maalis 2012 20:01 
Käyttäjä

Hyjalissa näet spriestin ja aattelet että shadowsteppaat sen taakse ja tapat, vaan mappi bugaakin ja tipahdat tasanteen alemmas etkä pysty liikkumaan -.- spriest sai rauhassa tappaa.

Profiili  

ViestiLähetetty: 02 Maalis 2012 19:25 
Käyttäjä

Vissiinkin RBG puolelta twin peakseilla. Vastustajan basessa EFCn kimpussa, oma flag carrier kuolee, nappaan lipun, juoksen basesta millihipareilla pois, ja rogue kun olen, hyppään alas kielekkeeltä. Ongelmana se, että Safe Fall glyphi puuttui tällä altilla, ja tipuinkin karuun kuolemaani. Näin siis ~1,9k rated RBGllä. Sainpahan kuulla tästäkin.

Profiili  

ViestiLähetetty: 05 Maalis 2013 12:02 
Käyttäjä

Tässä olisi pojille noloin kuolema viime lisäristä. Unohdin healata. Jotain ensimmäisiä areenoita pitkään aikaan silloin.

https://www.youtube.com/watch?v=dtEGXpaGVfc

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 159 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 7, 8, 9, 10, 11

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia