Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut
|
Sivu 1/1
|
[ 1 viesti ] |
|
| Kirjoittaja |
Viesti |
|
Adonis
|
Viestin otsikko: Etsitään pelaajia - Challenge Conqueror: gold Lähetetty: 25 Helmi 2013 02:25 |
|
|
|
Eli siis: haussa olisivat taitavat classiaan+specciään pelaavat healer ja ranged depsi, joilla olisi reilusti aikaa ja mielenkiintoa challenge modeja kohtaan. Nykyisellä ryhmällä on 3/9 gold modeista tehty, itse olen altilla mukana, koska mainille kullat jo hommasin. Tavoitteena olisi juosta challenge modeja niin useana arkipäivänä kuin mahdollista, ja viikonloppuisin pe-la 5 tunnista eteenpäin. Oletan että saamme challenge modet tehtyä noin viikon sisään mikäli kaikki sujuu kuten pitää. Ethän tule "jossei tuu kultaa tunnissa, lähden" asenteella, vaan pidetään rento meininki päällä.
Ranged depsin sijasta käy myös tankki (ei monk), itse voin vaihtaa depsiksi tilanteen vaatiessa.
Vaatimuksina ovat siis:
-Väh. Lfr/muu epic geari (gear scalee alaspäin, mutta gemit ja enchantit ei) -Enchantit + reforget sekä oikeat gemit -Taito olla seisomatta tulessa -Flaskit sekä invisibility potionit (18sec versiot) -Väh. 18v ikä! -Mumble/skype asennettuna, mikrofoni sekä puhetaito! -Rento asenne :D
Jos kiinnostuit, laita yksityisviestiä ja keskustellaan lisää.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Sivu 1/1
|
[ 1 viesti ] |
|