Täs ois pari tuoretta tapausta.
1. Olin tank

llani etsimässä grouppia utgarde keep norm, noh sitten löytyi group joka oli tosin jo tappanut ensimmäisen pomon. groupissa oli resto shaman, gnome mage ja pari muuta. Sitten mage rupesi pilkkaamaan geariani (myönnän että gearissa oli silloin parantamisen varaa). Lähdimme kuitenkin yrittämään ja wipesimme lopulta siihen että healer shamaaniltamme loppui mana. Group hajosi ja gnome mage haukkui vielä, "you are the reason why people quit this game" ja jotain muuta siihen suuntaan. Sen jälkeen ei olla törmätty. Olin sitäpaitsi tankannut utgarde keepin juuri pari tuntia sitten eikä ollut mitään ongelmia.
2. Olin jälleen

llani tankkimassa, tällä kertaa nexus. Gearini oli tällä kertaa melko hyvä ja mitään ongelmia ei sen suhteen tullut. Groupissa oli minun lisäkseni mage, priest, hunter ja joku suomalainen retri pala. Noh paladin kysyi olenko suomesta ja onko "wildhammer" hyvä server (pelaan wildhammerilla). Vastasin että on se ihan hyvä. Sitten muut grouppilaiset rupesivat vittuilemaan meille koska puhuimme suomea, ja heidän mielstään pitäisi puhua vain englantia että kaikki ymmärtäisivät. sitä sitten jatkui koko instan. Sitten hiukan ennen "Anomalus" nimistä bossia mage rupesi valittamaan minulle siitä että en ollut ottanut yhtä talenttia. Mutta se ei jatkunut kauaa. viimeisellä pomolla suomalainen retri pala kiitti runista (enkuksi). Noh sitten priest healerimme sanoi jotain tämän tapaista "Oh, he can speak english!"
3. Olin tankkaamassa jälleen ja tällä kertaa healerimme oli shamaani, kaksi kaveriani olivat myös mukana. Shammy sanoi "I'm elemental but I can still heal". Noh annoimme hänen yrittää. Ensimmäisen bossin jälkeen hän häipyi dalaraniin ja tuli pian takaisin. Sitten jatkoimme matkaa ja shamaani sanoi "healing as ench is cool.", katsoin hänen talenttinsa ja hän oli vaihtanut elementalista ench shammyksi. Wipesimme heti seuraavassa pullissa koska healerimme ei pitänyt dps tyyppejä hengissä ja rupesi heidän kuoltuaan itsekkin dps hommiin ja ei keskittynyt healaamiseen kunnolla.