Goblin Explosives Network

Tänään on 09 Syys 2010 08:03

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 203 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Ärsyttävin henkilö jonka olet WoWissa tavannut
ViestiLähetetty: 20 Tammi 2010 19:50 
Käyttäjä
Käyttäjän avatar

Kuha vaa trollaavat... Genissäku ei taijeta puuttua trollaamisee ollenkaa...

______________________________________________________________________________________________________________________________
Kuva

Profiili  

ViestiLähetetty: 20 Tammi 2010 19:55 
Yleisvalvoja
Käyttäjän avatar

Luulin että tajuaisitte itse palata takaisin aiheeseen

______________________________________________________________________________________________________________________________
<walsu> oot tästälähtien Korppu3 miun luottoretardi
<@Korppu3> ty
<@Korppu3> voit luottaa minuun

Profiili  

ViestiLähetetty: 20 Tammi 2010 20:27 
Käyttäjä
Käyttäjän avatar

Ottakaa minusta esimerkkiä minä minusta minuksi minua minutta minuun minuna minuineen.

Ärsyttävimpiä oikeastaan Hakkarin apinat jotka eivät osaa englantia ja olettaa että muut osaisivat heidän paskakieltään. Ja kaikki jotka Durotarissa duelattaessa pyytävät pullaa kun pelaan magella.

Profiili  

ViestiLähetetty: 25 Tammi 2010 19:18 
Käyttäjä
Käyttäjän avatar

muistuu mieleen pari viikkoo sitten tapahtunu HoR normissa kun 24k hp tankki(olin dps) vähän alko v*ttuilee ku sielt ei tippunu sitä kilpee oli kuulemma 14 kertaa menny sitä eikä kilpi dropannu sit se alko spämmää party chattia sanoin sil stfu and tank
(aggrot meni päin v1ttua) sit se pullis ne kaks vanguardii ja lähti groupist
ärsyttää tämmoset pelaajat jotka valittaa jos jotain ei tipu -_-

Profiili  

ViestiLähetetty: 26 Tammi 2010 11:41 
Käyttäjä
Käyttäjän avatar

Yks kerta kun vedettiin HoL HC:tä niin oli maailman asennevammaisin priest hiileri. Geari oli Ulduar 25 tasosta (siihen aikaan tosi hyvä geari (ToTC ei ollu vielä tullu)) ja tosi hyvä hiileri oli kyllä, mutta asenne oli niin perseestä. Jatkuvaa valitusta kun kaikki on niin huonoja ja kun ei edetä tarpeeks nopeesti ja jos joku kuoli niin ei halunnut ressiä vaan käski juoksemaan. Olin tankkimassa ja ekalla bossilla tuli vahingossa mobi grouppi mukaan, hiileri kuoli puolessa välissä taistelua, mutta saatiin bossi hengiltä siitä huolimatta (tankin ilman hiilausta), jonka jälkeen priesti vaan valitti tankki skilleistä ja kysy että olinko ensimmäistä kertaa tankkimassa.
En voi ymmärtää, että miksi pitää tulla tekemään HC runneja jos ei kiinnosta? Onko pakko pilata toisten pelinautinto omalla asennevammaisuudellaan? Onko mitää järkeä enää pelata jos ei nauti siitä? Kaikilla muilla groupissa oli hyvä asenne ja meininki ja pärjättiin ihan hyvin (paitsi priestin mielestä... -.-'). Mikään ei oo ärsyttävämpää kuin jatkuvasti valittavat, asennevammaiset elitistit.

Kuva Kuva
"From the all things I've lost, I miss my mind the most."

Profiili  

ViestiLähetetty: 26 Tammi 2010 19:15 
Käyttäjä
Käyttäjän avatar

^mullaki on ollu monta kertaa healeri joka ei suostu ressimään x( ei tosin HCissa (kun ei ole tullut vielä niitä tehtyä, oon aika uus vielä)
Ja asennevammaisuudesta tuli mieleen kun olin lvl 72 prot warrullani tankkimassa azjol-nerubia niin meillä oli joku lvl 73 dr00di depsinä ja sillä oli t6 setistä ehkä 3 osaa niin se koko aja vines kaikille ku tekee pskaa depsiä tai ei heali tarpeeksi tai pasa tankki ku ei aggrot pysy (en oo mikää hyvä tankki se on totta kun iha hiljattain respeccasin vasta niin oon ihan opetteluvaiheessa, nexus vaan on tullu tankittua).
sen kommentit oli tyyliin "People with t6 don't need to have such a crappy tank, u r wasting my time" niin itelläni on t4 hanskat (lol) ni sanoin sille että "Well people with t4 gloves don't need to hear such bullshit from such a crappy dps" niin tuli loppu groupilta lollit perään ni ei se sitä kestäny vaa leavas saman tien, oli tainnu vähä kusi nousta päähä ku oikee 3 t6 osaa löytyy :D

Kuva

Profiili  

ViestiLähetetty: 26 Tammi 2010 22:57 
Käyttäjä
Käyttäjän avatar

enpä tiiä onko tää ärsyttävin mut aika ärsyttävä tapaus silti
olin roguellani tbc aikana arathi basinissa.
no siinä sitten laitoin sprint ja valtasin farmin ekana siinä sitten toinen rogue alkaa valittaa kokoajan että hänen olisi kuulunut vallata kyseinen paikka ja sanoin vielä että hänen isänsä oli gm ja bannaisi mun tyypin.
aika hyvät naurut kyllä sain kun tämä oli vielä seuraavana päivänä valittamassa minulle

Kuva

carpe diem forever!

Profiili  

ViestiLähetetty: 02 Helmi 2010 22:52 
Käyttäjä
Käyttäjän avatar

Mua ärsyttää pahasti se, kun saa odottaa hirveän kauan, että löytyisi group random dungeonfinderilla. Sitten kun se grouppi vihdoin löytyy ja astuu sisään instaan niin joku sanoo "soz I don't like this instance" ja leavaa jolloin muutkin leavaavat. Mielestäni random dungeon finder sitoo sen, että insta mennään loppuu. Jos ei halua joutua instaan, mistä ei pidä niin ei sitten tarvi käyttää randomia...

Profiili  

ViestiLähetetty: 02 Helmi 2010 22:55 
Käyttäjä
Käyttäjän avatar

Onneks kyseiset "elitistit" joutuvat sitte oottaa sen 15min ennenku pääseevät ees jonottaa uusiks. :P

Kuva

Profiili  

ViestiLähetetty: 02 Helmi 2010 23:28 
Käyttäjä
Käyttäjän avatar

No tänään WG:ssä tuli vastaan priesti,joka oli päässyt leaderiksi. No jätkä spämmäs ready checkkiä joka toinen minuutti. Kukaan ei pystynyt keskittymään ku kokoajan tuli ruutuun ready check.

Profiili  

ViestiLähetetty: 03 Helmi 2010 03:45 
Käyttäjä
Käyttäjän avatar

Oih että ooon kateellinen sulle Mursus jos toi on ärsyttävin tyyppi kehe oot törmänny.
Oma piikkipaikka omistetaan eräälle ihanalle drooditankille random UKssa. Olin dingannu shammulla 80 kaks päivää sit, ja tämä iki-ihana nallekarhu veti depsigearin päälle (25k health ub) ja pullas kaikki mahdolliset mobit siitä. No kunhan se stunni sieltä tuli, kaveri otti yli 20k lämää per sekka, ja kupsahti siihen.
Tottakai tämän jälkee alko huutaa mulle että "kaikki muut on onnistunu healaamaan ton, sää et. Sun geari ei riitä, leavaa."(puuttuhan multa huimasta neljästä slotista epicci). Noh pistin siinä pientä kuittailua että se on käytännössä mahdoton pitää semmosta elossa. Nooh, sit tää kaiken tietävä mister "alentu" ja heitti yli abaut 50k tankkigearin päälle ja rages loppuun asti mun pienoisen piikittelyn säestämänä...

Kuva

Profiili  

ViestiLähetetty: 05 Helmi 2010 21:35 
Käyttäjä
Käyttäjän avatar

On niitä ollut randominstois muutamia, mutta en muista enää melkein ketään. Yhden tankin muistan kun vedin random hc Nexusta tänään ni tankki kyseli 2 min välein "where?", pullas turhia mobeja ja sit jokasen pullin jälkee jäi siihen seisoon minuutiks. En sit enää jaksanu sitä ni lähin.

Kuva

Profiili  

ViestiLähetetty: 09 Helmi 2010 00:57 
Käyttäjä
Käyttäjän avatar

Itelki tullu tota asennevammaista porukkaa kun dr00dil olin joskus tankkimassa. Rupesivat heti valittamaan huonosta gearista ja tälläisestä. Onneksi yleensä porukka sanoo, että tee parhaas nii se riittää ja tälleen. Kuten jo aiemmin mainittiin nii ei siinä pelaamisessa ole mitään ideaa jos se ei ole hauskaa.

Sit tää Rgeli on myös ärsyttävä kun se ninjaa aina vikan bossin kamat xD

Kuva

Profiili  

ViestiLähetetty: 19 Helmi 2010 16:10 
Käyttäjä
Käyttäjän avatar

Täs ois pari tuoretta tapausta.
1. Olin tank :dk: llani etsimässä grouppia utgarde keep norm, noh sitten löytyi group joka oli tosin jo tappanut ensimmäisen pomon. groupissa oli resto shaman, gnome mage ja pari muuta. Sitten mage rupesi pilkkaamaan geariani (myönnän että gearissa oli silloin parantamisen varaa). Lähdimme kuitenkin yrittämään ja wipesimme lopulta siihen että healer shamaaniltamme loppui mana. Group hajosi ja gnome mage haukkui vielä, "you are the reason why people quit this game" ja jotain muuta siihen suuntaan. Sen jälkeen ei olla törmätty. Olin sitäpaitsi tankannut utgarde keepin juuri pari tuntia sitten eikä ollut mitään ongelmia.

2. Olin jälleen :dk: llani tankkimassa, tällä kertaa nexus. Gearini oli tällä kertaa melko hyvä ja mitään ongelmia ei sen suhteen tullut. Groupissa oli minun lisäkseni mage, priest, hunter ja joku suomalainen retri pala. Noh paladin kysyi olenko suomesta ja onko "wildhammer" hyvä server (pelaan wildhammerilla). Vastasin että on se ihan hyvä. Sitten muut grouppilaiset rupesivat vittuilemaan meille koska puhuimme suomea, ja heidän mielstään pitäisi puhua vain englantia että kaikki ymmärtäisivät. sitä sitten jatkui koko instan. Sitten hiukan ennen "Anomalus" nimistä bossia mage rupesi valittamaan minulle siitä että en ollut ottanut yhtä talenttia. Mutta se ei jatkunut kauaa. viimeisellä pomolla suomalainen retri pala kiitti runista (enkuksi). Noh sitten priest healerimme sanoi jotain tämän tapaista "Oh, he can speak english!"

3. Olin tankkaamassa jälleen ja tällä kertaa healerimme oli shamaani, kaksi kaveriani olivat myös mukana. Shammy sanoi "I'm elemental but I can still heal". Noh annoimme hänen yrittää. Ensimmäisen bossin jälkeen hän häipyi dalaraniin ja tuli pian takaisin. Sitten jatkoimme matkaa ja shamaani sanoi "healing as ench is cool.", katsoin hänen talenttinsa ja hän oli vaihtanut elementalista ench shammyksi. Wipesimme heti seuraavassa pullissa koska healerimme ei pitänyt dps tyyppejä hengissä ja rupesi heidän kuoltuaan itsekkin dps hommiin ja ei keskittynyt healaamiseen kunnolla.

LEEEEEEEEEEROY!

Profiili  

ViestiLähetetty: 05 Maalis 2010 20:44 
Käyttäjä
Käyttäjän avatar

Ihan helvetin ärsyttävä tankki äsken. Menin lvl 48 magella maraudon-pristine watersiin random dungeoniin. No, tankki pullasi ensin kolme mobia kerralla, mutta ei pitänyt yhden aggroja, joka tuli kimppuni. Tällä välin healeri (druid) oli mennyt viereiseen huoneeseen ja pullannut kolme mobia ja hotannut itsensä. Sitten hän juoksi takaisin, mutta tankki ei saanut mobeita aggroja ja wipesimme. No, healer ja tank alkavat huudella toisilleen tyyliin WTF HAPPENED. Katsottuani jonkin aikaa kun he capsi päällä huusivat toisileen, totesin, että HEY, I FOUND CAPS LOCK TOO. Sitten en löytänyt instancen portalia, koska en ole wipennyt siellä ennen ja mara on muutenkin hirveä sokkelo. Pyysin ressaamaan mutta tankki totesi jotain, että cant because ur brown (capsi päällä). Pari muutakin neekerivitsiä se heitti. Lopulta menin orange crystalsiin, sieltä ulos ja teleporttasin takaisin dungeoniin. Tällä välin grouppi on jo puolessa välin instaa. Loppu instan manat oli koko ajan alle puolessa, mutta tein silti melkein puolet groupin damagesta. Healeri jatkoi koko instan ninja pullimistaan. Kun oltiin saatu vika bossi alas, sanoin: worst group. Ever. Tankki vastasi, että yes because ur here. En kerinnyt linkata dps-mittaria kun olin jo lähtenyt groupista.

The more languages you speak, the more people you can insult.

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 203 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]